rydning af dødsbo

Professionel assistance til rydning af dødsbo

Professionel assistance til rydning af dødsbo

editorial

Har du netop mistet et menneske du holdt meget af – for eksempel et nært stående familiemedlem, en kær ven, eller måske en kæreste eller en ægtefælle? Så er du sikkert overvældet af den sorg og det savn, som uvægerligt skyller ind over én, når en elsket person bliver revet bort.

Det kan være meget svært at tage stilling til alle de praktiske opgaver som følger i hælene på et dødsfald, især lige efter at dette er indtruffet. Men desværre er det gerne inden for de første fjorten dage til en måned efter dødsfaldet at disse skal løses.

Det drejer sig for eksempel om fordeling af arv og gæld, afvikling af diverse konti og abonnementer, planlægning af begravelse eller bisættelse – og så selvfølgelig rydning af dødsbo.

Få professionel hjælp til rydning af dødsbo

Disse opgaver er hver især utroligt tunge – især fordi du skal varetage dem alle på én gang, og så lige mens du står midt i savnet og sorgen. Derfor vælger de fleste at få professionel hjælp i den svære tid.

En bedemand kan hjælpe med at planlægge og afvikle en begravelse eller en bisættelse, og en dygtig advokat med speciale inden for arveret kan sørge for alt papir arbejdet i forbindelse med fordeling af arv og gæld. Og så kan du altid kontakte en professionel marskandiser med autorisation til vurdering og rydning af dødsbo når den afdødes seneste bolig skal tømmes for indbo.

Hvilken marskandiser skal jeg vælge?

Hvis den afdøde var bosat i eller i omegnen af hovedstaden kan du med fordel kontakte Marskandiseren i Store Kongensgade når du har brug for hjælp i forbindelse med rydning af dødsbo. Marskandiseren i Store Kongensgade har mere end fyrre års erfaring med vurdering, tømning og salg af dødsbo.

Du kan læse mere om Marskandiseren i Store Kongensgade på dødsbo-rydning.dk.